De grootste zitspecialist | Hele collectie uit eigen ontwerp | Toppers altijd op voorraad | 7 jaar garantie

De grootste zitspecialist | 7 jaar garantie

Je bestelling plannen, volgen en betalen

Je hebt bij aankoop van je Montèl een ordernummer en unieke pincode ontvangen. Je vindt deze nummers bovenaan de orderbon. Hiermee volg je gemakkelijk je bestelling via de orderstatus. Hier kun je een leverafspraak inplannen, volgen in welk tijdvak je bestelling wordt bezorgd en de je betaling regelen via iDeal.

Veilig betalen

Staat er bij online plannen nog een bedrag open op de order, dan bieden we je de mogelijkheid om met iDEAL te betalen. Dat gaat via je online orderstatus. Na het inloggen kun je zien welk bedrag er nog open staat. 

Je kunt het openstaande bedrag ook op het moment van levering pinnen bij onze bezorgers. Betalen per creditcard of internetbankieren is alleen mogelijk bij de aanbetaling van je aankoop en dus niet bij aflevering. 

Voor je eigen veiligheid en die van onze medewerkers is het niet mogelijk contant te betalen. 

Ga vooraf bij je bank na wat jouw persoonlijke bestedingslimiet is. Iedere bank heeft z'n eigen voorwaarden. De meeste banken bieden de mogelijkheid je limiet zelf tijdelijk te verhogen via internetbankieren. Dit moet je één werkdag van tevoren instellen.

 

Aflevering en tijdsblok

Hele dag thuisblijven? Niet nodig. Twee dagen voor aflevering ontvang je een sms met het tijdsblok waarin de levering zal plaatsvinden. Ook kun je dit tijdsblok 2 dagen voor aflevering via de orderstatus op onze website opvragen. We bezorgen zo duurzaam mogelijk, voorkeur in tijdsblok aangeven, is hierdoor helaas niet mogelijk.