10% korting op de hele collectie* | Bekijk actie

10% korting op de hele collectie* | Bekijk actie

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Heb je in één van onze winkels iets gekocht? De verkoper legt je uit hoe je met je pincode op je orderbon je order kunt volgen via de orderstatus. Hier kun je een leverafspraak inplannen, volgen in welk tijdsvak je bestelling wordt bezorgt, en waar je artikel zich op dit moment bevind. 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wanneer je jouw bestelling onverhoopt wilt annuleren, kan dit door contact op te nemen met onze klantenservice op telefoonnummer 0416-673 693 (bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of via klantenservice@montel.nl. Vermeld hierbij altijd het ordernummer.

Kan ik ook betalen wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

Naast betalen in de winkel is het ook mogelijk om het aankoopbedrag bij levering te voldoen. Dit is alleen mogelijk middels PIN. Let op het maximale bedrag dat je per dag kunt pinnen. Jouw limiet kan je opvragen bij jouw eigen bank. Bij vrijwel alle banken kun je het limiet tijdelijk verhogen indien dit nodig is.