Veelgestelde vragen sluiting winkels

We kunnen ons voorstellen dat je je afvraagt hoe het tijdens onze winkelsluiting is geregeld met advies,  je bestelling of de bezorging. Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen. 

Bezorgen jullie mijn nieuwe Montèl nog wel?

Alle gemaakte bezorgafspraken gaan op dit moment door. Voor de veiligheid en gezondheid van jou en onze medewerkers, nemen we bij de bezorging wel een aantal extra maatregelen, waarvoor we je medewerking vragen.

Wordt mijn bestelling op tijd afgeleverd?

De bezorging van je bestelling loopt op dit moment geen vertraging op. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jouw Montèl op het afgesproken moment door ons wordt geleverd. Lukt dat toch niet, dan zullen we je daarover persoonlijk berichten.

Zijn de levertijden nu langer? 

Helaas zijn ook bij Montèl de gevolgen van het coronavirus merkbaar: soms moeten we je teleurstellen met een langere levertijd dan verwacht. Hoe dat komt? Door de huidige maatregelen kampen onze leveranciers met onderbezetting, waardoor er niet altijd een optimale productie gedraaid kan worden. Daarbij bestaan onze meubels uit verschillende onderdelen, die van over de hele wereld komen. De combinatie van een langere productietijd en vertragingen met verzendingen kunnen dan ook een negatief effect hebben op onze levertijden. Onze excuses voor het ongemak, we hopen op je begrip.

Ondanks deze uitdagende tijd zorgen we ervoor dat je Montèl met alle zorg en aandacht worden gemaakt. En samen met onze leveranciers doen we er alles aan om de orders zo snel en goed mogelijk bij je te bezorgen.

Welke maatregelen nemen jullie bij de bezorging?

Gelukkig kunnen we je bestelde meubelen gewoon leveren en ook eventuele service-afspraken mogen doorgaan. Uiteraard staat je gezondheid en die van onze medewerkers voorop. Daarom vragen wij je alle bekende veiligheidsvoorschriften te respecteren en minimaal anderhalve meter afstand te houden. Onze bezorgers bellen je ongeveer een half uur voor aankomst.

Zijn de winkels van Montèl geopend?

Helaas zijn onze 35 winkels t/m 9 februari 2021 gesloten, maar we blijven voor je klaar staan en helpen je ook graag op afstand. Via het contactformulier of Facebook zijn wij bereikbaar. Ook kun je bellen met een van onze vestigingen

24/7 open: de Montèl webshop

Onze webshop is dag en nacht geopend. Hier kun je onze hele collectie terugvinden. Een groot gedeelte is op voorraad: deze meubels kun je direct online bestellen en heb je binnen 2 weken in huis.

Gaat mijn service-afspraak nog door?

Als je een probleem hebt met je Montèl meubel, komen onze monteurs zo snel mogelijk bij je langs om het te verhelpen. Door de huidige situatie kan dit momenteel helaas soms wat langer duren dan je van ons gewend bent. 

Heb je al een service-afspraak gepland? Dan gaat deze gewoon door, tenzij we je daar persoonlijk over informeren. Voor uitgestelde afspraken nemen we zo snel mogelijk contact op om een nieuw tijdstip in te plannen. Tijdens de service-bezoeken nemen we uiteraard extra maatregelen om de gezondheid en veiligheid van jou en onze collega’s te garanderen. Dat betekent onder meer dat we geen handen schudden, een mondkapje dragen en je vragen om anderhalve meter afstand te houden.

Een andere vraag?

Staat je vraag er niet tussen? Stel ’m dan bij voorkeur via ons contactformulier. We zijn ook bereikbaar via:

  • Facebook Messenger (ma-vr 9:00-12:00 en 13:00-16:00 uur) 
  • Telefoon: 0416 - 673 693 (ma-vr 9:00-12:00 uur en 13:00-16:00 uur) 

Gerelateerde artikelen

Start delenDeel dit op Pinterest
Yvon van Grinsven

Een hoekbank kan een hoek aan de linker- en rechterkant hebben. Maar hoe kies je de juiste hoek? 1001...

Start delenDeel dit op Pinterest
Yvon van Grinsven

Een bank kun je op verschillende manieren plaatsen in de woonkamer. Zo plaats je jouw bank optimaal in de...

Start delenDeel dit op Pinterest
Yvon van Grinsven

Wil je lang van jouw bank genieten? Zorg dan voor het juiste onderhoud van de bank. Ontdek de praktische...