Hoe maak ik een bezorgafspraak?

In de meeste gevallen nemen wij contact met jou op per e-mail of telefoon om een afspraak in te plannen. Je kunt ook aan ons doorgeven dat je liever zelf een afspraak in wilt plannen via de orderstatus.

Wat zijn de levertijden van Montèl?

Artikel op voorraad 5 - 10 werkdagen 
Artikel niet op voorraad: 5 - 10 weken (afhankelijk van de omvang en complexiteit van de order)

Brengen jullie bezorgkosten in rekening?

Wij berekenen een kleine bijdrage voor onze Bezorg, Uitpak- en Montageservice. De bijdrage die wij berekenen bedraagt  49,- euro. Voor de Waddeneilanden is de Bezorg-, Uitpak en Montageservice € 135,-. Kijk hier voor meer informatie. 

*Let op dit is niet van toepassing op verlichting, wanddecoratie en accessoires mits de orderwaarde onder de €500,- is. 

Wat als er een verhuislift nodig is om mijn bestelling in de door mij gewenste ruimte te plaatsen?

Is er een verhuislift nodig om jouw aankoop af te leveren? Geen probleem, dit kan via ons geregeld worden. Je kunt ons dan helpen door ervoor te zorgen dat op de dag van de aflevering de verhuislift daadwerkelijk op de juiste plaats neergezet kan worden. Denk er bijvoorbeeld aan dat er géén geparkeerde auto’s staan op de plek waar de verhuislift moet komen. 

De huurkosten voor een verhuislift nemen wij voor de helft voor onze rekening, wanneer het inzetten van een verhuislift tijdens verkoop of geruime tijd vóór aflevering met je is afgesproken. Wij brengen een bijdrage voor de verhuisliftkosten in rekening van €125,-. Wanneer er pas tijdens het moment van bezorging blijkt dat er een verhuislift noodzakelijk is, brengen wij de volledige kosten aan je in rekening. De kosten bedragen in dit geval €250,-. 

Kan ik de bezorgafspraak verzetten?

Mocht je onverhoopt niet kunnen op de afgesproken datum, dan heb je de mogelijkheid, tot drie dagen voor de definitieve datum, de afspraak kosteloos te verzetten. 

Om te voorkomen dat wij kosten aan je in rekening brengen, vragen wij je ervoor te zorgen dat wij iemand thuis treffen op het afgesproken tijdstip. Wij zijn genoodzaakt een bijdrage van 75 euro in de kosten aan je door te berekenen, wanneer wij niemand op het afgesproken tijdstip aantreffen. Je kunt telefonisch contact met ons opnemen om een nieuwe bezorgafspraak te maken.

 

Ingang levertermijn

De levertermijn van jouw bestelling, zoals vermeld op jouw orderbon of in de bevestigingsmail, gaat pas lopen wanneer wij de afgesproken aanbetaling of online betaling van jou hebben ontvangen. De genoemde levertermijn op jouw orderbon is indicatief en wij doen er vanzelfsprekend alles aan om deze termijn na te komen. Doordat wij afhankelijk zijn van leveranciers, kan deze levertermijn niet als definitieve termijn worden beschouwd.

Wat moet ik bij de hand houden bij levering van mijn artikel?

Houdt de aankoopbon bij de hand wanneer onze bezorgers jouw bestelling komen leveren. Wij vragen je jouw aankoopbon bij de hand te houden, zodat de bezorgers alles kunnen controleren.

Kunnen jullie mijn aankoop in de door mij gewenste kamer plaatsen?

Ja. Wij zetten uw bestelling in de kamer naar keuze, indien bereikbaar tot en met de 3e etage via de trap.

Kan ik mijn bestelling tijdelijk in opslag plaatsen?

Het kan zijn dat je jouw aankoop nog niet op het afgesproken tijdstip wilt ontvangen. Geen probleem. In dat geval nemen wij jouw aankoop twee weken gratis voor je in opslag. Na deze termijn rekenen wij een bijdrage in de opslagkosten van 10 euro per week. Voorwaarde is dat je het volledige orderbedrag van te voren aan ons hebt overgemaakt.

0
Tik op het hartje wanneer je iets mooi vindt.
Wat je mooi vindt, wordt opgeslagen in je wenslijst.