• Orderstatus
betaling1

betaling2

DE MOGELIJKHEDEN VAN BEZORGING EN BETALING

Montèl is ontstaan vanuit het idee om design toegankelijk te maken, dus meer design voor minder. U kunt uw bank direct bij aankoop in de winkel betalen. Staat er bij aflevering nog een bedrag open op uw order, dan betaalt u dit bedrag aan onze bezorgers. Wij willen u zo goed mogelijk voorbereiden op de betaling en ervoor zorgen dat u niet voor verrassingen komt te staan. Lees daarom aandachtig dit hoofdstuk met belangrijke informatie over betalen door.

Pinnen bij aflevering

Voor uw veiligheid en ook die van onze meubelbezorgers vragen wij u het openstaande bedrag via pin te voldoen. Om deze reden is het niet mogelijk contant te betalen. Onze meubelbezorgers zijn uitgerust met een mobiele pinautomaat waarmee u thuis op een comfortabele en veilige manier met uw pinpas het openstaande bedrag betaalt. Het pinnen gaat op dezelfde manier als u gewend bent bij pinautomaten in winkels. De volgende punten zijn belangrijk:

  • Voldoende saldo op uw courante rekening Het geld moet daadwerkelijk op de betaalrekening staan, met andere woorden: geen spaarsaldo’s of andere rekeningnummers.

  • Per bank verschillen de bestedingslimieten Wij adviseren u vooraf (minimaal 5 werkdagen) contact op te nemen met uw bank voor uw persoonlijke bestedingslimiet. Bepaalde banken bieden de mogelijkheid eenmalig de bestedingslimiet te verhogen. Zie het schema voor de bestedingslimieten per bank.

Wat te doen als uw bestedingslimiet niet toereikend is?

Wanneer uw limiet niet toereikend is voor het openstaande bedrag als u liever niet pint bij aflevering, dan kunt u als volgt betalen:

  • Per bank minimaal 2 weken voor aflevering Vooraf kunt u - minimaal 2 weken i.v.m. de verwerkingstijd bij de banken - het openstaande bedrag overmaken aan ons. Bij de omschrijving graag altijd invullen:
    • Regel 1: Ordernummer (zonder spaties het ordernummer, cijfers en/of letters);
    • Regel 2: Eventuele overige notities.

  • In de winkel maximaal 4 werkdagen voor aflevering U kunt uw aanbetaling in de winkel ook verhogen, zodat het bedrag dat u bij aflevering nog moet voldoen lager is dan de u toegestane limiet bij de bank. Dit kan maximaal 4 werkdagen voor levering. Indien u niet wenst te pinnen, kunt u in de winkel eveneens het openstaande bedrag volledig contant voldoen. Kiest u hiervoor, neem dan uw orderbon mee naar de winkel.

Bank:

 

Limiet per pas*:

 

Eénmalige verhoging limiet

   

Verhogen tot:

 

Werkwijze:

Rabobank   € 5.000 per week   Saldo van uw bankrekening met een maximum van € 50.000   Persoonlijk bij uw bank regelen max 3 werkdagen vóór de levering
ABN/AMRO   € 2.500 per dag   Saldo van uw bankrekening met een maximum van € 50.000   Persoonlijk bij uw bank regelen max 3 werkdagen vóór de levering
SNS-bank   € 2.500 per dag   Saldo van uw bankrekening met een maximum van € 25.000   Persoonlijk bij uw bank regelen max 3 werkdagen vóór de levering
ING   € 2.500 per dag   Nee   N.v.t.
Van Lanschot
- privérekening
- kroonrekening
 
€ 2.500 per week
€ 5.000 per week
 
Nee
Nee
 
N.v.t.
N.v.t.


* Bij gebruik van 2 passen (bijvoorbeeld één van u en één van uw partner) geldt dus 2 x de limiet
NB: Bovenstaande informatie is indicatief, raadpleeg altijd uw bank om problemen bij aflevering te voorkomen.

Woonmagazine vol inspiratie

Woon
magazine
Montel magazine Gratis aanvragen
Om je beter van dienst te zijn maakt Montèl gebruik van cookies. Voor meer informatie klik hier.