Montèl de grootste bankenspecialist van Nederland: u zit al op een Montèl vanaf 499,- > contact    > 30 vestigingen door heel nederland
betaling1

betaling2

betaling3

betaling4

Montèl bezorgservice en veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen over bezorging

Onderstaand vindt u antwoorden op vragen over levertijden, bezorging en contactmomenten

Wat zijn de levertijden voor bezorging?

Brengen jullie verzendkosten in rekening?

Vanaf wanneer gaat mijn levertermijn in?

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Hoe gaat het maken van een leverafspraak in zijn werk?

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

Wat moet ik bij de hand houden bij levering van mijn artikel?

Kunnen jullie mijn aankoop in de door mij gewenste kamer plaatsen?

Kan ik de bezorgafspraak verzetten?

Wat als er een verhuislift nodig is om mijn bestelling in de door mij gewenste ruimte te plaatsen?

Kunnen jullie mijn bestelling eventueel voor mij in opslag plaatsen?


Bezorging - Wat u van ons mag verwachten

Bij Montèl hechten we veel waarde aan een goede afhandeling van uw bestelling. De bezorging speelt hierin natuurlijk een hele belangrijke rol. Wij doen er alles aan om u een stipte en professionele service en levering aan te bieden.


Bezorgmoment gepland?

Nadat uw bestelling is geplaatst nemen wij contact met u op om de exacte locatie en het gewenste levermoment met u af te stemmen. Uw wensen staan centraal! Wij leveren uw bestelling zelfs tot in de kamer van uw voorkeur.

Afhankelijk van waar u de producten gekocht hebt kunt u op de volgende manieren actuele informatie over de levering ervan opvragen:

Brandstore aankoop

Vanaf het moment van aankoop kunt u uw bestelling volgen via internet. Daarnaast krijgt u van ons een e-mail of we bellen u wanneer u een datum kunt plannen voor aflevering. Bij aankoop hebben we met u afgesproken of wij u bellen, of dat u zelf via internet een afspraak voor levering maakt. Hierna vindt u een beschrijving over het volgen van uw bestelling en het maken van een afspraak via internet.

U heeft bij aankoop van uw meubel(en) een ordernummer en bijbehorende, unieke pincode ontvangen. U vindt deze nummers bovenaan uw orderbon. Hiermee volgt u gemakkelijk uw bestelling via de meubel order status tool.

Online aankoop

Nadat uw bestelling is geplaatst heeft u van ons een bevestigingsmail ontvangen. Hierin staat een overzicht van uw bestelling.
Zodra uw order klaar is voor verzending nemen wij per mail of telefoon contact met u op om een gewenste datum en tijdstip voor levering af te spreken. Nadat we uw bestelling in de door u gewenste kamer hebben geplaatst, neemt onze bezorger indien gewenst al het verpakkingsmateriaal weer mee terug.

Service achteraf

Wij zorgen voor een stipte en professionele aflevering bij u thuis. Mocht er onverhoopt iets met uw meubel zijn, dan is onze klantenservice uw directe aanspreekpunt. Als schakel tussen het aankoopmoment en u als klant doen zij er alles aan om u te helpen. Ons klantenteam staat voor u klaar, ook na uw aankoop!

Om je beter van dienst te zijn maakt Montèl gebruik van cookies. Voor meer informatie klik hier.