Montèl de grootste bankenspecialist van Nederland: u zit al op een Montèl vanaf 499,- > contact    > 30 vestigingen door heel nederland
betaling1

betaling2

betaling3

betaling4

betaling5

betaling6

betaling7

DE MOGELIJKHEDEN VAN BEZORGING EN BETALING

BEZORGING - WAT U VAN ONS MAG VERWACHTEN

Een stipte en professionele aflevering en een klantenservice die met u meedenkt! Onze organisatie bestaat uit specialisten, die maar één doel voor ogen hebben: U zo lang mogelijk laten genieten van uw aankoop.

Wij zorgen voor een stipte en professionele aflevering bij u thuis. Mocht er onverhoopt iets met uw meubel zijn, dan is onze klantenservice uw directe aanspreekpunt. Als schakel tussen het aankoopmoment en u als klant, is ons er veel aan gelegen ons werk tot in de puntjes goed te doen. Wij staan voor u klaar, ook na uw aankoop.

Onderstaand vindt u informatie over het maken van een afspraak voor levering, alles wat er komt kijken bij aflevering en hoe u veilig kunt betalen.

Levertermijn van uw bestelling en aanbetaling

De levertermijn van uw bestelling, zoals vermeld op uw orderbon, gaat pas lopen wanneer wij de afgesproken aanbetaling van u hebben ontvangen. Om zo snel mogelijk uw bestelling in gang te zetten, adviseren wij u het afgesproken aanbetalingsbedrag te pinnen of contant te voldoen in de winkel.

De genoemde levertermijn op uw orderbon is indicatief en wij doen er vanzelfsprekend alles aan om deze termijn na te komen. Doordat wij afhankelijk zijn van leveranciers, kan deze levertermijn niet als definitieve termijn worden beschouwd.

120 dagen omruilgarantie

Indien u binnen 120 dagen toch bedenkt dat er een onjuiste keuze gemaakt is, mag u een nieuwe keuze maken en krijgt u 30% van het aankoopbedrag van de ‘oude’ bank als directe korting.

Internet:
volgen van uw aankoop en het maken van een afspraak voor levering

Vanaf het moment van aankoop kunt u uw bestelling volgen via internet. Daarnaast krijgt u van ons een e-mail of we bellen u wanneer u een datum kunt plannen voor aflevering. Bij aankoop hebben we met u afgesproken of wij u bellen, of dat u zelf via internet een afspraak voor levering maakt. Hierna vindt u een beschrijving over het volgen van uw bestelling en het maken van een afspraak via internet.

U heeft bij aankoop van uw meubel(en) een ordernummer en bijbehorende, unieke pincode ontvangen. U vindt deze nummers bovenaan uw orderbon. Hiermee volgt u gemakkelijk uw bestelling op onze website. Het adres van onze website staat op de allereerste pagina onder contactgegevens. Hieronder beschrijven wij op welk moment u op internet via ‘volg uw order online’ informatie krijgt.

Na aankoop
  • Het stellen van vragen: u kunt 24 uur per dag een vraag stellen via het vragenformulier in het orderoverzicht.
Als uw bestelling binnen is
  • Leverdatum plannen: u ontvangt een e-mail wanneer uw bestelling bij ons binnen is en u kunt dan zelf een afspraak inplannen. Hierbij kunt u aangeven naar welke dag uw voorkeur uitgaat.
Na het maken van een afspraak voor levering
  • Informatie ‘pinnen bij levering’: in het orderoverzicht vindt u informatie over veilig betalen en pinnen bij aflevering.
  • Tijdstip bezorging: U krijgt twee dagen voor aflevering een sms bericht van ons met daarin het tijdsblok waarbinnen wij komen bezorgen. Mocht u dit sms bericht niet ontvangen dan kunt u twee dagen voor aflevering het dagdeel opvragen via onze site.
Na de bezorging van uw meubel(en)
  • Serviceaanvraag na levering: u kunt 24 uur per dag het formulier in het orderoverzicht invullen en sturen naar onze afdeling klantenservice. Die neemt dan zo snel mogelijk contact met u op.

Wat er allemaal komt kijken bij de bezorging van uw aankoop

Het moment van de bezorging van uw nieuwe meubel(en) nadert. Binnenkort kunt u er volop van genieten. Voor ons is de aflevering ook belangrijk. Dit is het moment waarop wij onze kwaliteit en service kunnen bewijzen. Wij besteden hier dan ook veel zorg en aandacht aan.

Tijdstip bezorging
U hoeft niet de hele dag thuis te blijven. Twee dagen voor aflevering kunt u via internet het dagdeel van levering opvragen met behulp van uw persoonlijke pincode. De pincode vindt u op uw orderbon. U kunt ook bellen naar onze afdeling klantenservice en via ons speciale voice-response-systeem hoort u op welk deel van de dag wij bij u komen afleveren. Het nummer van onze klantenservice staat op de binnenzijde van de kaft van deze informatiegids.

Aankoopbo
Onze bezorgers willen graag uw aankoopbon zien, voordat zij uw meubelen bij u binnen zetten. Wij vragen u uw aankoopbon bij de hand te houden, zodat zij nog even snel alles kunnen controleren.

Waar komt uw nieuwe meubel te staan
U heeft vast wel een idee waar uw nieuwe meubel komt te staan. U helpt ons wanneer u die plek vooraf vrij maakt

Verzetten afspraak en niet thuis
Mocht u onverhoopt niet kunnen op de afgesproken datum, dan heeft u de mogelijkheid, tot drie dagen voor de definitieve datum, de afspraak kosteloos te verzetten. Om te voorkomen dat wij kosten aan u in rekening brengen, vragen wij u ervoor te zorgen dat wij iemand thuis treffen op het tijdstip dat wij met u hebben afgesproken. Wij zijn genoodzaakt een bijdrage van 75 euro in de kosten aan u door te berekenen, wanneer wij niemand op het afgesproken tijdstip aantreffen. U vindt een bericht van ons in uw brievenbus waarop vermeld staat op welk tijdstip wij u niet thuis troffen. U kunt telefonisch contact met ons opnemen om een nieuwe bezorgafspraak te maken.

Verhuislift en woonsituatie
Uw woonsituatie is bij aankoop al besproken. Hierdoor zijn onze bezorgers goed voorbereid op de aflevering. Is de doorgang ruim genoeg, dan brengen wij tot en met de derde etage de meubelen via de trap. Soms is echter het gebruik van een verhuislift noodzakelijk. U kunt ons dan helpen door ervoor te zorgen dat op de dag van de aflevering de verhuislift daadwerkelijk op de juiste plaats neergezet kan worden. Denk er bijvoorbeeld aan dat er géén geparkeerde auto’s staan op de plek waar de verhuislift moet komen. Wij regelen voor u de verhuislift. De huurkosten nemen wij voor de helft voor onze rekening wanneer het inzetten van een verhuislift tijdens verkoop of geruime tijd vóór aflevering met u is afgesproken. Wij brengen een bijdrage voor de verhuisliftkosten in rekening van 125 euro. Wanneer tijdens het moment van bezorging blijkt dat er een verhuislift noodzakelijk is, dan brengen wij de volledige kosten aan u in rekening. De kosten bedragen in dit geval 250 euro.

Het kan zijn dat u na het lezen van deze informatie twijfelt over de doorgang naar de gewenste plek voor uw meubel(en). Om teleurstellingen te voorkomen, vragen we u in dat geval contact op te nemen met onze afdeling klantenservice. Die staat u graag te woord om de mogelijkheden te bespreken en uw woonsituatie met u door te nemen. De contactgegevens vindt u vooraan op de binnenzijde van de kaft van deze informatiegids.

Zes weken gratis opslag meubelen
Het kan zijn dat u uw aankoop nog niet op het afgesproken tijdstip wil ontvangen. Geen probleem! In dat geval nemen wij uw aankoop zes weken gratis voor u in opslag. Na deze termijn rekenen wij een bijdrage in de opslagkosten van 10 euro per week. Voorwaarde is dat u het volledige orderbedrag aan ons overmaakt. Wilt u hier gebruik van maken, neem dan contact op met onze afdeling klantenservice. De contactgegevens vindt u vooraan op de binnenzijde van de kaft van deze informatiegids.

Alles naar wens?
Voordat wij vertrekken, controleren wij samen met u uw meubelen nog een keer zorgvuldig. Vervolgens nemen wij gezamenlijk het bezorg- en afleververslag door. U laat onsdoor ondertekening weten dat u honderd procent tevreden bent over de meubelen en de afleverservice.

Geen rommel
Uw meubel is voor transport goed ingepakt. De bezorgers weten die verpakkingsmaterialen niet alleen snel en vakkundig te verwijderen, maar zij laten u er ook niet mee zitten. Wij nemen alle verpakkingsmaterialen mee terug en deze worden in de vrachtauto milieuvriendelijk gescheiden.

CBW-erkend
Op alle werkzaamheden van onze organisatie - of het nu de aflevering, service of reparatie betreft – zijn de landelijke CBW-bepalingen van kracht. Die CBW-erkenning geeft u de zekerheid dat u altijd kwaliteit krijgt, wat er ook gebeurt.

Om je beter van dienst te zijn maakt Montèl gebruik van cookies. Voor meer informatie klik hier.